poniedziałek, 31 grudnia 2012

Angielskie Brytyjskie

Brytyjskie wydania trafiły do mnie jako trzecie, zaraz po chińskim i szwedzkim. "Igrzyska Śmierci" z wizerunkiem Katniis, oraz "W pierścieniu ognia" znalazłam na międzynarodowym portalu wymiany książek - bookmooch.com. Bez zastanowienia zarezerwowałam książki, które niedługo potem otrzymałam. Obie wyglądały jak prosto ze sklepu, czego nie można powiedzieć o trzeciej, którą również znalazłam na tym portalu. Mimo wszystko jestem zadowolona, ponieważ w Wielkiej Brytanii mają kilka wersji okładek. Niestety i tak żadna nie przypadła mi do gustu, gdyż jak Daniel uważam, że za bardzo przypominają graficznie II Wojnę Światową.
W tym roku w moje ręce trafiły kolejne dwa wydania brytyjskie. Obie zdobyłam za pośrednictwem strony bookmooch.com. Trzecia część, czyli "Kosogłos" przyleciała do mnie z Wielkiej Brytanii 30 stycznia, natomiast "W pierścieniu ognia" 17 czerwca. Jestem szczęśliwa, że posiadam te wydania w dużo ładniejszej oprawie graficznej.
W drugiej połowie lipca 2013 roku, ponownie za pośrednictwem strony bookmooch.com, otrzymałam pierwszą część trylogii Suzanne Collins kompletując tym samym daną edycję.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz