poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Czarnogórskie

Moja kolekcja, choć jeszcze bardzo mała, powoli się rozrasta. Do tej pory zebrałam zaledwie osiem różnych wydań językowych. Książka o której chcę napisać parę słów jest dziewiątą translacją, którą zdobyłam. Chociaż może użycie słowa "zdobyłam" nie jest odpowiednie, ponieważ trafiła ona do mnie dzięki jednej z czytelniczek bloga www.harry-potter-kolekcja.blog.onet.pl, który współprowadzę razem z moim narzeczonym, Danielem. Dlatego bardzo pragnę podziękować Agacie Sz. która kupiła dla mnie czarnogórskie wydanie "Igrzysk Śmierci", będąc na wakacjach w Czarnogórze. Jestem niezmiernie wdzięczna za chęć pomocy i okazanie dobrego serca. To właśnie dzięki takim osobom, można spełniać swoje marzenia. 
Co do samej książki, na tle innych nie wyróżnia się za bardzo, aczkolwiek i tak będzie to dla mnie jedno z tych wyjątkowych wydań, które posiadają unikalną okładkę. Sztuką jest pokazać coś znanego w inny, nietuzinkowy sposób.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz