poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szwedzkie

Dwa miesiące po otrzymaniu chińskiego wydania "Kosogłosa" (we wrześniu 2012), do mojej małej kolekcji dołączyła nowa książka. Było to kieszonkowe wydanie "W pierścieniu ognia" pochodzące ze Szwecji. Książka była używana, ale jej stan śmiało mogę ocenić na bardzo dobry. Jest to pierwsza książka znaleziona na stronie bookmooch.com, którą udało mi się zdobyć Mimo iż szata graficzna nie wyróżnia się niczym szczególnym, dla mnie zawsze będzie jedyna w swoim rodzaju.
Zaledwie miesiąc później otrzymałam w prezencie dość nietypowe wydanie. Jest to całościowe wydanie zawierające pełną trylogię w jednymwolumienie. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś podobnym, dlatego wtedy zrobiło to na mnie ogromne wrażenie. Niestety zawiodłam się na okładce, która zawiera motyw filmowego Kosogłosa. Za tę książką pragnę podziękować Bodilowi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz